Sélectionner Pays
Sélectionner langue
This is a demo of a seamless insert of an Icecat LIVE product data-sheet in your website. Imagine that this responsive data-sheet is included in the product page of your webshop. How to integrate Icecat LIVE JavaScript.

Toshiba 1 year (first year) EMEA On-Site Repair Next Business Day Response Uplift

X
so Ajouter à la comparaison
Marque:
The general trademark of a manufacturer by which the consumer knows its products. A manufacturer can have multiple brand names. Some manufacturers license their brand names to other producers.
Toshiba
Nom du produit:
Le nom du produit est l’identification du produit pour la marque, souvent le nom du modèle, mais qui n’est pas complètement unique puisqu’il inclut des variantes du produit. Le nom de produit est un élément clé du titre produit chez Icecat dans la fiche produit.
1 year (first year) EMEA On-Site Repair Next Business Day Response Uplift
Code produit :
Identificateur unique de la marque pour un produit. Plusieurs Codes produits peuvent être mappés à une fiche produit mère si les spécificités sont identiques. Nous cartographions les codes erronés ou parfois des variantes logistiques.
SE5401E
Catégorie
Extending the warranty & support beyond that offered by the manufacturer/retailer, so that the purchase is covered for a longer period of time.
extensions de garantie et support
Qualité de la fiche produit: créée par Icecat
La qualité de la fiche produit peut être de différents niveaux:
données de base: Seules les informations de base du produit ont été importées (identifiants produit), la fiche produit n'a pas encore été décrite par un éditeur.
créée par Toshiba: La fiche produit a été importée directement auprès du fabricant mais n'a pas encore été standardisée par un éditeur Icecat.
créée par Icecat: La fiche a été renseignée et standardisée par un éditeur Icecat.
Sur le marché depuis: 27 juin 2005
The date Icecat noticed for the first time that this product was included in the price list of a channel partner
Nombre de consultations du produit : 13726
Cette statistique est basée sur le téléchargement de cette fiche produit par 71929 sites e-commerce(sites marchands, sites de comparaisons, plateformes, distributeurs etc) depuis le 27-06-05 L'Open Icecat contient les fiches produits des marques qui sponsorisent Icecat. Il y a, à ce jour, 70257 utilisateurs de l'Open Icecat (le catalogue gratuit)..
Info modifiées le: 29 mars 2017 11:18:43
The date of the most recent change of the data-sheet in Icecat's system
Description courte Toshiba 1 year (first year) EMEA On-Site Repair Next Business Day Response Uplift :
La description éditoriale courte de Toshiba 1 year (first year) EMEA On-Site Repair Next Business Day Response Uplift

1 year (first year), EMEA, On-Site, NBD
Plus>>>

Toshiba 1 year (first year) EMEA On-Site Repair Next Business Day Response Uplift:
Le texte marketing officiel de Toshiba 1 year (first year) EMEA On-Site Repair Next Business Day Response Uplift tel que fournis par le fabricant
This Toshiba service upgrades the 2 years base warranty on your Toshiba laptop to a convenient On-site Repair Next Business Day Response service for the first year

Service Key Benefits

- Fast convenient repair service - minimises downtime, maximises productivity

- EMEA consistent service - on-site or while travelling away from the office, we come to you

- Easy access to quality Toshiba service - one telephone number across EMEA

- Easy purchasing - one service part number across EMEA

- Enhanced system coverage from day one - purchase your Toshiba service at the same time as your Toshiba laptop

- Simple budgeting - all parts and labour are covered by the service package

Service Period

- Once registered, the service is valid for one year from the initial purchase date of your Toshiba notebook.

Service level

- This service upgrades the two year base warranty on your Toshiba laptop to an On-site Repair Next Business Day Response service for the first year

- To obtain service, simply call the Toshiba Support Centre using one toll-free telephone number across EMEA. If the problem is hardware related, Toshiba will endeavour to provide a Toshiba certified service engineer before the end of the next business day, assuming the call has been accepted before 3:00 p.m. local time.

Service Hours

- This service is available Monday to Friday from 9 a.m. to 5 p.m. local time, excluding public holidays

Service coverage

- The service is provided at customer's location located within a 100 km radius of major cities. If a service request is generated for a laptop located outside the 100 km radius, the service will be provided on a best effort basis.

- In the EMEA countries where On-site Repair Next Business Day Response service is not available, the highest level of service available will be provided

- This service includes helpdesk support for hardware classified service requests

- This service only covers the cost of service parts and labour required to restore the product to full working order as well as the cost for providing a technician on-site

Service Exclusions

- This service is only available for Toshiba laptops with a two year base warranty. Please check the compatibility list below for an exact overview of the compatible laptops.

Geographic coverage

- This service is available to Toshiba customers owning a Toshiba notebook registered for this service and resident or travelling within one of EMEA (Europe, Middle East, Africa) countries supported, including Austria, Belgium, Czech Republic, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Ireland, Italy, Luxembourg, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, South Africa, Spain, Sweden, Switzerland and the United Kingdom.

Activation

- This service is only valid if purchased within 30 days of the procurement of your Toshiba product and must be activated within 30 days after purchase in order to use the service

- Click here and register online in order to activate this service
Brève description sommaire Toshiba 1 year (first year) EMEA On-Site Repair Next Business Day Response Uplift:
Cette description courte de la fiche technique du Toshiba 1 year (first year) EMEA On-Site Repair Next Business Day Response Uplift est générée automatiquement en utilisant le titre du produit et les six premières caractéristiques clés
Toshiba 1 Y, EMEA, On-Site, NBD, 1 année(s), Sur place
Description longue Toshiba 1 year (first year) EMEA On-Site Repair Next Business Day Response Uplift :

Toshiba 1 Y, EMEA, On-Site, NBD. Nombre d'années: 1 année(s), Type: Sur place

C'est une description longue de Toshiba 1 year (first year) EMEA On-Site Repair Next Business Day Response Uplift générée automatiquement, basée sur le titre du produit et les trois premières caractéristiques des cinq premiers groupes clés.

Merci d'avoir commandé une actualisation de fiche produit par Icecat.

Votre fiche produit sera décrite/actualisée en quelques jours.

caractéristiques
Nombre d'années
1 année(s)
caractéristiques
Type
Sur place
Jour ouvrable suivant
Oui
X