Sélectionner Pays
Sélectionner langue
This is a demo of a seamless insert of an Icecat LIVE product data-sheet in your website. Imagine that this responsive data-sheet is included in the product page of your webshop. How to integrate Icecat LIVE JavaScript.

DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 100 additional nodes - technical support - phone consulting - 2 years - 24 hours a day / 7 days a week

X
Ajouter à la comparaison
Marque:
The general trademark of a manufacturer by which the consumer knows its products. A manufacturer can have multiple brand names. Some manufacturers license their brand names to other producers.
DELL
Famille de produit :
The product family is a generic trademark of a brand to indicate a very wide range of products, that can encompass multiple categories. We include product family in the Icecat product title.
SonicWALL
Nom du produit:
Le nom du produit est l’identification du produit pour la marque, souvent le nom du modèle, mais qui n’est pas complètement unique puisqu’il inclut des variantes du produit. Le nom de produit est un élément clé du titre produit chez Icecat dans la fiche produit.
GMS Application Service Contract Incremental - SonicWALL GMS licence - 100 additional nodes - technical support - phone consulting - 2 years - 24 hours a day / 7 days a week
Code produit :
Identificateur unique de la marque pour un produit. Plusieurs Codes produits peuvent être mappés à une fiche produit mère si les spécificités sont identiques. Nous cartographions les codes erronés ou parfois des variantes logistiques.
01-SSC-6539
Catégorie
Extending the warranty & support beyond that offered by the manufacturer/retailer, so that the purchase is covered for a longer period of time.
extensions de garantie et support
Qualité de la fiche produit: créée par Icecat
La qualité de la fiche produit peut être de différents niveaux:
données de base: Seules les informations de base du produit ont été importées (identifiants produit), la fiche produit n'a pas encore été décrite par un éditeur.
créée par DELL: La fiche produit a été importée directement auprès du fabricant mais n'a pas encore été standardisée par un éditeur Icecat.
créée par Icecat: La fiche a été renseignée et standardisée par un éditeur Icecat.
Sur le marché depuis: 21 févr. 2007
The date Icecat noticed for the first time that this product was included in the price list of a channel partner
Nombre de consultations du produit : 13716
Cette statistique est basée sur le téléchargement de cette fiche produit par 71251 sites e-commerce(sites marchands, sites de comparaisons, plateformes, distributeurs etc) depuis le 21-02-07 L'Open Icecat contient les fiches produits des marques qui sponsorisent Icecat. Il y a, à ce jour, 69597 utilisateurs de l'Open Icecat (le catalogue gratuit)..
Info modifiées le: 29 mars 2017 12:17:14
The date of the most recent change of the data-sheet in Icecat's system
Description courte DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 100 additional nodes - technical support - phone consulting - 2 years - 24 hours a day / 7 days a week :
La description éditoriale courte de DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 100 additional nodes - technical support - phone consulting - 2 years - 24 hours a day / 7 days a week

GMS Application Service Contract Incremental - SonicWALL GMS licence - 100 additional nodes - technical support - phone consulting - 2 years - 24 hours a day / 7 days a week
Plus>>>

DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 100 additional nodes - technical support - phone consulting - 2 years - 24 hours a day / 7 days a week:
Le texte marketing officiel de DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 100 additional nodes - technical support - phone consulting - 2 years - 24 hours a day / 7 days a week tel que fournis par le fabricant
Fondé en 1991, SonicWALL, Inc. conçoit, développe et fabrique des solutions de sécurité réseau, d'accès distant sécurisé, de sécurité de la messagerie électronique et des accès Internet, de protection des données en continu, de stratégies et de gestion. Fournissant aussi bien des produits basés sur un dispositif matériel que des services d'abonnement à valeur ajoutée, SonicWALL propose une gamme complète de solutions de protection des données et des accès Internet professionnelle, qui n'affecte pas les performances du réseau.
Brève description sommaire DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 100 additional nodes - technical support - phone consulting - 2 years - 24 hours a day / 7 days a week:
Cette description courte de la fiche technique du DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 100 additional nodes - technical support - phone consulting - 2 years - 24 hours a day / 7 days a week est générée automatiquement en utilisant le titre du produit et les six premières caractéristiques clés
DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - SonicWALL GMS licence - 100 additional nodes - technical support - phone consulting - 2 years - 24 hours a day / 7 days a week, 2 année(s), 7x24
Description longue DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 100 additional nodes - technical support - phone consulting - 2 years - 24 hours a day / 7 days a week :

DELL GMS Application Service Contract Incremental - SonicWALL GMS licence - 100 additional nodes - technical support - phone consulting - 2 years - 24 hours a day / 7 days a week, SonicWALL. Nombre d'années: 2 année(s), Horaire du service (jours et heures): 7x24

C'est une description longue de DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 100 additional nodes - technical support - phone consulting - 2 years - 24 hours a day / 7 days a week générée automatiquement, basée sur le titre du produit et les trois premières caractéristiques des cinq premiers groupes clés.

Merci d'avoir commandé une actualisation de fiche produit par Icecat.

Votre fiche produit sera décrite/actualisée en quelques jours.

caractéristiques
Nombre d'années
Period of time over which the product may be used.
2 année(s)
Quantité de licences
The number of software licenses, which are contracts which allow a business or individual to use a piece of software.
100 utilisateur(s)
caractéristiques
Horaire du service (jours et heures)
7x24
Y compris
Phone consulting
Marque Image Code produit produit Stock Prix de
DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 25 additional nodes - technical support - phone consulting - 3 years - 24 hours a day / 7 days a week DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 25 additional nodes - technical support - phone consulting - 3 years - 24 hours a day / 7 days a week
(show image)
01-SSC-6536 GMS Application Service Contract Incremental - SonicWALL GMS licence - 25 additional nodes - technical support - phone consulting - 3 years - 24 hours a day / 7 days a week  — 
DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 25 additional nodes - technical support - phone consulting - 2 years - 24 hours a day / 7 days a week DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 25 additional nodes - technical support - phone consulting - 2 years - 24 hours a day / 7 days a week
(show image)
01-SSC-6535 GMS Application Service Contract Incremental - SonicWALL GMS licence - 25 additional nodes - technical support - phone consulting - 2 years - 24 hours a day / 7 days a week  — 
DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 100 additional nodes - technical support - phone consulting - 3 years - 24 hours a day / 7 days a week DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 100 additional nodes - technical support - phone consulting - 3 years - 24 hours a day / 7 days a week
(show image)
01-SSC-6540 GMS Application Service Contract Incremental - SonicWALL GMS licence - 100 additional nodes - technical support - phone consulting - 3 years - 24 hours a day / 7 days a week  — 
DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 250 additional nodes - technical support - phone consulting - 3 years - 24 hours a day / 7 days a week DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 250 additional nodes - technical support - phone consulting - 3 years - 24 hours a day / 7 days a week
(show image)
01-SSC-6544 GMS Application Service Contract Incremental - SonicWALL GMS licence - 250 additional nodes - technical support - phone consulting - 3 years - 24 hours a day / 7 days a week  — 
DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 1000 additional nodes - technical support - phone consulting - 3 years - 24 hours a day / 7 days a week DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 1000 additional nodes - technical support - phone consulting - 3 years - 24 hours a day / 7 days a week
(show image)
01-SSC-6548 GMS Application Service Contract Incremental - SonicWALL GMS licence - 1000 additional nodes - technical support - phone consulting - 3 years - 24 hours a day / 7 days a week  — 
DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 1000 additional nodes - technical support - phone consulting - 2 years - 24 hours a day / 7 days a week DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 1000 additional nodes - technical support - phone consulting - 2 years - 24 hours a day / 7 days a week
(show image)
01-SSC-6547 GMS Application Service Contract Incremental - SonicWALL GMS licence - 1000 additional nodes - technical support - phone consulting - 2 years - 24 hours a day / 7 days a week  — 
DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 250 additional nodes - technical support - phone consulting - 2 years - 8x5 DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 250 additional nodes - technical support - phone consulting - 2 years - 8x5
(show image)
01-SSC-6541 GMS Application Service Contract Incremental - SonicWALL GMS licence - 250 additional nodes - technical support - phone consulting - 2 years - 8x5  — 
DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 1000 additional nodes - technical support - phone consulting - 3 years - 8x5 DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 1000 additional nodes - technical support - phone consulting - 3 years - 8x5
(show image)
01-SSC-6546 GMS Application Service Contract Incremental - SonicWALL GMS licence - 1000 additional nodes - technical support - phone consulting - 3 years - 8x5  — 
DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 100 additional nodes - technical support - phone consulting - 2 years - 8x5 DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 100 additional nodes - technical support - phone consulting - 2 years - 8x5
(show image)
01-SSC-6537 GMS Application Service Contract Incremental - SonicWALL GMS licence - 100 additional nodes - technical support - phone consulting - 2 years - 8x5  — 
DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 100 additional nodes - technical support - phone consulting - 3 years - 8x5 DELL SonicWALL GMS Application Service Contract Incremental - GMS licence - 100 additional nodes - technical support - phone consulting - 3 years - 8x5
(show image)
01-SSC-6538 GMS Application Service Contract Incremental - SonicWALL GMS licence - 100 additional nodes - technical support - phone consulting - 3 years - 8x5  — 
Pays Distributeur
Nederland 1 distributor(s)
France 1 distributor(s)
Österreich 1 distributor(s)
Switzerland 1 distributor(s)
España 1 distributor(s)
United Kingdom 1 distributor(s)
Polska 1 distributor(s)
Italia 1 distributor(s)
X