Sélectionner Pays
Sélectionner langue
This is a demo of a seamless insert of an Icecat LIVE product data-sheet in your website. Imagine that this responsive data-sheet is included in the product page of your webshop. How to integrate Icecat LIVE JavaScript.

Allied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years

X
so Ajouter à la comparaison
Marque:
The general trademark of a manufacturer by which the consumer knows its products. A manufacturer can have multiple brand names. Some manufacturers license their brand names to other producers.
Allied Telesis
Nom du produit:
Le nom du produit est l’identification du produit pour la marque, souvent le nom du modèle, mais qui n’est pas complètement unique puisqu’il inclut des variantes du produit. Le nom de produit est un élément clé du titre produit chez Icecat dans la fiche produit.
NetCover Basic Plus Service 3 Years
Code produit :
Identificateur unique de la marque pour un produit. Plusieurs Codes produits peuvent être mappés à une fiche produit mère si les spécificités sont identiques. Nous cartographions les codes erronés ou parfois des variantes logistiques.
AT-NCBPA-03
Catégorie
Extending the warranty & support beyond that offered by the manufacturer/retailer, so that the purchase is covered for a longer period of time.
extensions de garantie et support
Qualité de la fiche produit: créée par Icecat
La qualité de la fiche produit peut être de différents niveaux:
données de base: Seules les informations de base du produit ont été importées (identifiants produit), la fiche produit n'a pas encore été décrite par un éditeur.
créée par Allied Telesis: La fiche produit a été importée directement auprès du fabricant mais n'a pas encore été standardisée par un éditeur Icecat.
créée par Icecat: La fiche a été renseignée et standardisée par un éditeur Icecat.
Sur le marché depuis: 19 févr. 2007
The date Icecat noticed for the first time that this product was included in the price list of a channel partner
Nombre de consultations du produit : 15481
Cette statistique est basée sur le téléchargement de cette fiche produit par 71891 sites e-commerce(sites marchands, sites de comparaisons, plateformes, distributeurs etc) depuis le 19-02-07 L'Open Icecat contient les fiches produits des marques qui sponsorisent Icecat. Il y a, à ce jour, 70223 utilisateurs de l'Open Icecat (le catalogue gratuit)..
Info modifiées le: 30 mars 2017 09:20:15
The date of the most recent change of the data-sheet in Icecat's system
Description courte Allied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years :
La description éditoriale courte de Allied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years

NetCover Basic Plus Service 3 Years
Plus>>>

Allied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years:
Le texte marketing officiel de Allied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years tel que fournis par le fabricant
8 x 5 Phone Support
This feature provides a qualified technical service engineer who will troubleshoot problems within your network environment and will identify and isolate product failures. This is a live phone support plan that is supported 8am to 5pm in your local time zone, Monday through Friday, excluding holidays.

Priority Queuing and Escalation
Priority queuing is a service that advances technical support calls to the “front-of-the-line” so to speak. This process reduces on-hold wait time for contracted customers seeking technical support by moving their call to the front of the on-hold Queue. If a tier one support representative cannot address the problem immediately, the incident is set to an escalated priority level, which dramatically decreases call back time from level 2 support.

Online Solutions - Allied Telesis Self Help Service Center
Utilizing advanced Self Learning Technology, and powered by the state of the art Revelation Engine, the Allied Telesis Knowledge Base offers a dynamically growing database designed to facilitate customer inquiries, helping to create an easier way for Allied Telesis customers to troubleshoot their networks. Complete with personalized accounts for customer’s businesses, the Knowledge Base is more than a search engine, but a direct 24 x 7 link to Allied Telesis' information treasury.

Contact our Technical Support Staff around the clock, from anywhere in the world, using the “Ask a Question” feature! Responses will return directly to your e-mail within 24 hours of submittal. Take advantage of the Right Now eService Center with web self-service and email management.

Knowledge Base Benefits
Real-time 24 x 7 x 365 access to our database and eService Center
A dynamic tool, the Knowledge Base uses self-learning technology, constantly expanding to facilitate customer inquiries, problems and solutions
Browse by category, or key-word search for questions and answers in our in-depth database
Receive automatic updates to inquiries and answers via e-mail
Submit on-line questions and comments directly to our technicians

Configuration Assistance
This feature allows for basic hardware and software remote configuration assistance. Configuration Services is a Professional Service offering, which is billed at a separate hourly rate. With your Net.CoverSM contract, basic configuration services are done free of charge.

No Out of Warranty Expenses
Replacing a product once it has reached the end of its warranty may incur a high repair cost. A service agreement covers this cost completely and can save you from unforeseen budgetary constraints.

Same Day Shipment of Replacement Product
In the rare event of a failure, this service will provide customers with same day product shipment from our RMA warehouse locations. This service provides product replacement and workarounds to correct bugs, malfunctions, system errors and other related problems that adversely affect the product’s ability to operate as designed. All returns must be “qualified” by a technical support representative prior to return authorization. To further decrease return time on faulty products, RMA processing is done with a Priority One Severity Level.
Brève description sommaire Allied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years:
Cette description courte de la fiche technique du Allied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years est générée automatiquement en utilisant le titre du produit et les six premières caractéristiques clés
Allied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years, 3 année(s), 5x8, 24 h
Description longue Allied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years :

Allied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years. Nombre d'années: 3 année(s), Horaire du service (jours et heures): 5x8, Temps de réponse: 24 h

C'est une description longue de Allied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years générée automatiquement, basée sur le titre du produit et les trois premières caractéristiques des cinq premiers groupes clés.

Merci d'avoir commandé une actualisation de fiche produit par Icecat.

Votre fiche produit sera décrite/actualisée en quelques jours.

caractéristiques
Quantité de licences
1
Nombre d'années
3 année(s)
caractéristiques
Horaire du service (jours et heures)
5x8
Temps de réponse
24 h
Pays Distributeur
Deutschland 1 distributor(s)
Italia 1 distributor(s)
X